Gradski prevoz, GSP
Alo!/Vladimir Marković
Gradski prevoz, GSP

Alo!/Vladimir Marković

Gradski prevoz, GSP, Foto: Alo!/Vladimir Marković

Istakao je da ovo neće uticati na dugoročne planove Grada da se nastavi sa pretvaranjem centra grada u pešačku zonu, navodeći da će u narednim godinama Studentski trg postati pešačka zona i da će se graditi nove okretnice kao što je okretnica u Dunavskoj ulici.

- U razgovoru sa predstavnicima udruženja ''Vratimo trolu 28'' pronašli smo zajednički jezik da je, dok se ne izvrše svi ti radovi, oportuno vratiti liniju broj 28 - naveo je zamenik gradonačelnika Beograda.

Goran Vesić Stupar

Privatna ahiva

 Foto: Privatna ahiva

Zahvalio je ljudima iz udruženja "Vratimo trolu 28" jer, kako je rekao, nijednog trenutka nisu dozvolili da njihova inicijativa, kojom su zastupali interese građana, postane predmet političkog prepucavanja.

- Na ovaj način su pokazali da vode računa o svom gradu, da su bili spremni da razgovaraju sa nama o tome zašto su njihovi predlozi prihvatljivi i zahvaljujem im na tome - objasnio je Vesić koji je zahvalio i Saobraćajnom fakultetu.

Sa druge strane, dodao je, Grad Beograd je na ovaj način pokazao da je vrlo otvoren za razgovor sa građanima o svakoj promeni koja se dešava u gradu i da je spreman da prihvati sve inicijative koje su korisne za građane.

Naveo je da će u budućnosti verovatno biti reorganizovan deo linija javnog prevoza u Beogradu jer su, podsetio je, napravljene pre više decenija, a grad se u međuvremenu menjao.

- Negde imamo više stanovnika, negde manje, potrebe građana su drugačije i za taj posao koji nas čeka, a koji će raditi Saobraćajni fakultet zajedno sa Sekretarijatom za javni prevoz, biće nam neophodna saradnja sa građanima jer su građani ti koji koriste javni prevoz i najbolje mogu da kažu kako osećaju određene promene - rekao je Vesić.

Zato je, dodao je, saradnja sa udruženjem "Vratimo trolu 28" dobar primer kako i ubuduće treba raditi sa građanima i slušati njihove predloge koji su dobri i korisni.

Davor Stupar iz udruženja "Vratimo trolu 28" je zahvalio zameniku gradonačelnika, Sekretarijatu za javni prevoz i Saobraćajnom fakultetu.

- Izuzetno smo zahvalni što su imali sluh za naše probleme, da čuju šta muči građane i izađu u susret. Nisu nas ignorisali, već su spremno prihvatili naše argumente - rekao je Davor.

Goran Vesić Stupar

Privatna ahiva

 Foto: Privatna ahiva

Ovo je, dodao je, poruka za sve ostale inicijative da će ih, ako se drže pravih problema, Grad saslušati i da se zajednički može doći do rešenja problema i boljeg Beograda za sve građane.

Sastanku su prisustvovali gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević i šef katedre za drumski i gradski transport putnika sa Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu Slaven Tica.

Tica je rekao da su nastojali da stručnim argumentima iznesu sve činjenice koje mogu da doprinesu rešenju jedne, ocenio je, dobre građanske inicijative.

- Mi smo kao tim sa fakulteta postavili više varijantnih rešenja, vrednovali ekspertski uticaj jedne i druge alternative na prethodnu verziju trase trolejbuske linije 28, pružili argumente i dali svoj zaključak sa efektima - rekao je on.

Kako je naveo, vraćanje te linije je rešenje koje je apsolutno konzistentno sa sadašnjom transportnom politikom grada Beograda.

 

Komentari (2)

zoran m

29.06.2020 17:28

A kad ces da "vratis" tramvaje #2 (ne radi skoro 2 godine i nema bus-zamenu) i #5 (ne radi skoro 1,5 godinu, ima nekakvu bus-zamenu) !?

nesha

29.06.2020 19:51

@zoran m - A tramvaj 3 si zaboravio !? Ni on ne radi dugo a mislim da nema zamenu u vidu autobusa.