Viski sa ledom
Shutterstock
Viski sa ledom

Shutterstock

Viski sa ledom, Foto: Shutterstock

Viski "Dalmore 62" – 215.000 USD

Ovo piće je pomalo misterija, jer niko zapravo ne zna odakle mu ime, niti postupak pravljenja ovog viskija koji ga čini toliko skupim.

Vino Romanee-Conti iz 1945. godine – 558.000 USD

Romanee-Conti postao je kralj kolekcionarskih vina, a 1945. se smatra njegovom najcenjenijom berbom.

Proizvedeno je samo 600 boca 1945. godine, što je takođe značajno jer je ovo bila poslednja godina pre nego što su zamenili svoje loze.

Diva vodka – milion USD

Ako tražite nešto sasvim drugačije, a stvarno vas nije briga za ukus ili novac, onda je Diva vodka možda pravi izbor za vas.

Trostruki proces filtracije daje ovoj vodki ekstremno visoku cenu. Prvo se filtrira kroz led, zatim kroz ugalj nordijske breze, i na kraju kroz pesak i drago kamenje. Osim toga, šuplja centralna cev u boci je ispunjena Svarovski kristalima koje možete izvaditi i koristiti kako želite.

Osim toga, plaćate milion dolara za bocu votke, koja će najverovatnije imati isti ukus kao i bilo koja druga vodka solidnog kvaliteta.


Konjak Henri IV Dudognon Heritage Cognac Grande Champagne – 2 miliona USD

Ovaj konjak, stario je skoro čitav jedan vek, što mu daje astronomsku cenu. Naravno, to nije jedini razlog. Ovo piće skupoceno je zahvaljujući razmetljivoj flaši u kojoj se nalazi – obložena je platinom i zlatom i ukrašena sa 6.500 dijamanata.

Tequila Lej .925 – 3,5 miliona USD

Ova tekila pravi se od čistih sokova plave agave, fermentiše i stari šest godina. Nalazi se u boci koja podseća na školjku, a ukrašena je belim zlatom, platinom i dijamantima. Poslednje izdanje prodato je po ovoj rekordnoj ceni 2006. godine.

Bilionere vodka

Youtube /Print scren

Bilionere vodka, Foto: Youtube /Print scren

Billionaire Vodka – 3,7 miliona USD

Najskuplje piće na svetu je Billionaire vodka sa motom "Dobro je biti kralj". U potpunosti je ručno proizvedena i proizvodi se na zahtev. Svaka boca koristi dobro čuvan ruski recept i pravi se u malim mikro-serijama kako bi se osigurala ekskluzivnost.