MAJSTOR
Foto: Alo/FOTO Shutterstock/ilustracija

Još jednom želimo da podsetimo čitaoce na ključne detalje iz Zakona o zaštiti potrošača koji bi trebalo imati na umu pre nego što angažujete majstora.

Prvo pravilo je da proverite da li je majstor koga angažujete registrovan kao uredan preduzetnik, jer od toga zavisi sve, uključujući i vašu mogućnost da se žalite ako niste zadovoljni.

Uvek pitajte da li se naplaćuje dolazak i ne plaćajte uslugu dok posao nije završen. Na vreme se raspitajte koliko košta rad, a koliko materijal, i saznajte ko obezbeđuje neophodni materijal.

Uporedite cene sa ostalim majstorima na tržištu. Bitno je da budete prisutni tokom radova i postavljate pitanja ako vam nešto nije jasno, jer vi odlučujete da li će se obaviti dodatni radovi ako bude potrebe.

Kada majstor, koga ste vi odabrali, završi posao i vi pristanete da platite cenu koju smatrate odgovarajućom - nemate osnova da se bilo kome žalite, ali to ne znači da ne možete reklamirati uslugu ako nije bila dobro obavljena.

Svaki majstor koji ima radnju mora da istakne cenovnik usluga na vidnom mestu, dok onaj koji dolazi na vaš poziv mora da vam pokaže cenovnik pre nego što počne sa radom.

(kurir.rs

BONUS VIDEO 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading