Valentino Rosi
AP/Nicolas Aguilera
Valentino Rosi

AP/Nicolas Aguilera

Valentino Rosi, Foto: AP/Nicolas Aguilera

Morbideli je slavio prošle nedelje na stazi „Marko Simončeli“, što mu je prva pobeda u kraljevskoj klasi, a sledio ga je vozač Pramak Dukatija. Malo je falilo da im se na podijumu pridruži i ’Doktor’, ali je njega u poslednjem krugu u borbi za podijum pretekao Đoan Mir na Suzukiju.

„Bio je to nezaboravan dan, posebno za sve koji rade u Akademiji. Ponosni smo na vozače, na mog brata Luku i Becekija, a posebno Franka i Peka. Da sam mogao do podijuma, to bi bio istorijski trenutak, ali me je nažalost Mir pretekao. Svakako je to bila dobra trka za mene, dobro sam se držao tokom većeg dela, a problemi su usledili pri kraju: Dao sam sve od sebe. Svaki podijum je poseban, a ovde u Mizanu i još više, a posebno da sam na njemu bio sa Frankom i Pekom. Imamo još jednu šansu, biće teže za sve, ali očekujem da će svi biti konkurentniji i bliži nama. Ako želimo da se borimo za podijum moramo da napredujemo“, naglasio je Rosi, koji je Morbidelijevu pobedu okarakterisao „umetničkim delom“.

Na pitanje da li je 2014. godine, kada je pokrenuo Akademiju, mislio da će uopšte biti u šampionatu šest godina kasnije, a i da će mu rivali biti njegovi učenici, Rosi je odgovorio:

„Ne bih verovao. Kada smo pokrenuli Akademiju nismo znali šta će se desiti narednih godina jer je u pitanju jedinstven program, ali kada je Franko osvojio titulu pomislio sam da će mi najveći rival biti neko iz Akademije. Zajedno napredujemo na svakom nivou i uživamo u trkanju jedni sa drugima“.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

„Sezona je luda, devet vozača je u 23 boda, a bilo je sezona kada je drugi imao toliku razliku posle istog broja trka. Ali, to je velika motivacija, a u ovakvoj situaciji iskustvo je važno, ali brzina još važnija. Tu sam, nisam daleko, ali moram da budem brži ako želim da se borim za titulu“, rekao je Italijan.

Slično kao Rosi razmišlja i vozač Dukatija Andrea Doviciozo, trenutno vodeći u šampionatu, koji kaže da i njemu fali brzina, ali i da pneumatici imaju ključnu ulogu.

„Svi smo blizu, ima mnogo uspona i padova, srećan sam što sam prvi, ali moramo da napravimo korak napred. To što nisam brz u kvalifikacijama je problem, ali je najveći problem što nisam bio ni u većini trka. Niko nije konstantan, na svakoj trci su drugačije konfiguracije i prijanjanje, pa nije lako biti konstantan. A pošto je sa svima tako jasno je da nije problem do jednog vozača“, naglasio je Doviciozo.

PROČITAJTE JOŠ: