Kupovina, crni petak, šoping
Nenad Vujanović
Kupovina, crni petak, šoping, Foto: Nenad Vujanović

Na sva zvona i iz svakog kutka Interneta iskakale su, a to je slučaj i sada, brojne reklame koje građanima "moraju" da prenesu važnu poruku - "danas je crni petak", odnosno talas sniženja robe.

Građani su, kako to pojedini mediji pompezno prenose, okupirali šoping molove u želji da u svoj ormar okače komad nove odeće, ili svoj cipelarnik obogate parom obuće.

Lutrija u kojoj nažalost svi učestvujemo, odnosno evenutalno zaražavanje, odnela je mnoge živote kako kod nas, tako i u celoj zemlji.

Jedna od pacijentkinja koja zbog ne tako dobre zdravstvene situacije boravi u bolnici, nakon što je virus dobila, objavila je na svojm Tviter nalogu poruku, kojom postavlja pitanje za sve one kojima je komad dobre odeće preči od zdravlja.

"Gledam slike iz tržnih centara, pa reko' da stavim i jednu svoju, od juče. Ikebana. I to samo jedan njen deo.
16. dan od pojave prvog simptoma, 15. dan lečenja, 5. dan u bolnici...ničeg ni smešnog, ni običnog kod ovog virusa nema. Lutrija je kako ćete proći i zato se čuvajte.", napisala je žena u čiji organizam je ovaj virus našao put i odveo je u bolnicu.

Ukoliko smo nešto mogli da naučimo u vreme pandemije, a to iskustvo je izučeno u prvom talasu kada smo svi boravili u svojim kućama, zato što je vladao policijski čas, a prodavnice tog tipa nisu radile to je da od suvišne kupovine možemo da se suzdržimo, a da tih 40 odsto popusta na kupljenu stvar, može ujedno da bude i 40 posto šansi da nećete/hoćete preživeti ovaj virus.

Pročitajte još: