Naplatna rampa
Tanjug/ Rade Prelic
Naplatna rampa

Tanjug/ Rade Prelic

Naplatna rampa, Foto: Tanjug/ Rade Prelic

U proteklih mesec i po dana na putevima je bio slab intenzitet saobraćaja. To su uglavnom bili samo vozači kamiona i vozila sa specijalnim dozvolama. Sada se postepeno sve vraća u normalu, a samim tim se pojačava i intenzitet saobraćaja, ali i otvaraju brojna pitanja o sanaciji državnih puteva I i II reda (magistralnih i regionalnih puteva) u zemlji.

U proteklih mesec i po dana na putevima je bio slab intenzitet saobraćaja. To su uglavnom bili samo vozači kamiona i vozila sa specijalnim dozvolama. Sada se postepeno sve vraća u normalu, a samim tim se pojačava i intenzitet saobraćaja, ali i otvaraju brojna pitanja o sanaciji državnih puteva I i II reda (magistralnih i regionalnih puteva) u zemlji.

Gostovanje Zorana Drobnjaka u Jutarnjem programu

Zoran Drobnjak je, gostujući u Jutarnjem programu, rekao da su putari radili i za vreme epidemije – na deonicama ka severu, jugu, zapadu i istoku Srbije.

Navodi da se trenutno rade deonice Brza Palanka – Kladovo, Vlasotince–Svođe, obilaznica oko Beograda, kao i put od Ovčar Banje ka Užicu.

Ističe da je završena deonica od Batrovaca do Kuzmina, i da to sada izgleda "kao pista u Monci".

"Obilaznica oko Beograda najveći problem u Srbiji"

Najzahtevnije deonice, gde ima dosta problema, jesu Preljina–Požega i obilaznica oko Beograda.

Naplatna rampa

Tanjug/ Rade Prelic

Naplatna rampa, Foto: Tanjug/ Rade Prelic

Prema njegovim rečima, druga cev tunela "Straževica" biće probijena za 15 dana. "Imamo četiri velika mosta na tom delu i to treba da bude završeno do kraja iduće godine. Najveći problem u Srbiji je obilaznica oko Beograda, jer je tu veliki saobraćaj", ističe Drobnjak.

Što se tiče deonice od Kule do Vrbasa, Drobnjak navodi da su izvođači krenuli da rade i da će završiti do novembra. Projekat se finansira novcem Svetske banke.

Najavljuje da će veoma zahtevna deonica do Ovčar Banje do Užica biti završena do 1. septembra, a tokom turističke sezone radovi mogu biti privremeno prekidani, kako se ne bi stvarale gužve, kaže Drobnjak.

Ibarska magistrala "nije baš tako rasterećena"
Direktor "Puteva Srbije" ističe da, uprkos saobraćaju na auto-putu "Miloš Veliki", na Ibarskoj magistrali ima vozila i nije baš tako rasterećena.

"Ima dosta kamiona koji izbegavaju da plaćaju putarinu. Imamo ideju da vidimo da na tim magistralnim putevima, gde ima dosta teških vozila, da počnemo da naplaćujemo putarinu, kako bismo, radi bezbednosti, te teške kamione naterali da koriste auto-put", navodi Drobnjak.

Upozorava da je Ibarska magistrala veoma opasna – i bila i ostaće.