planina
print screen
planina

print screen

Foto: print screen

TOS je saopštio da je tokom promocije na platformi preko koje je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika posebno naglašeno da je Srbija prva ukinula vize za kineske građane.

"Tokom uključenja iz Beograda sa kineskim turistima na mreži prošetali smo od Kalemegdana do Skadarlije, ispričali im priče iz cele Srbije i na kraju im pokazali bogatu gastronomsku ponudu u beogradskoj boemskoj četvrti", saopštio je TOS.

Tokom prenosa koji je završen nastupom folklornog ansambla, a pratile su ga hiljade Kineza koji su sve vreme ostali na mreži, Srbija je dobila preko 200.000 lajkova.

TOS saopštava da je tome značajno doprinela i bliskost državnog vrha Srbije I Kine, kao i zahvalnost na pomoći koju je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, iskazao kineskom predsedniku Si Ðinpingu.

"Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fligi platform jer je u 2019. godini, broj rezervacija za putovanje povećan je za 147 procenata a više od polovine ovih rezervacija su putnici mlađi od 35 godina", saopštio je TOS.

"Fligi" je putnički brend Alibaba Grupe, sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca a za kampanju uživo pored Srbije odabrali su Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Iako je turizam iz Kine privremeno obustavljen zbog uticaja virusa COVID-19 Fligi se odlučio da kineske turiste inspiriše da putuju u Evropu u budućnosti.