Deca krevet spavanje roditelji, manja
Shutterstock
Deca krevet spavanje roditelji, manja

Shutterstock

Deca krevet spavanje roditelji, manja, Foto: Shutterstock

Svi bismo želeli da brzo završimo kupovinu, platimo račun bez čekanja u redu i odemo kući. Ipak, shvatamo da to nije uvek moguće.

Veliki redovi, većina kasa koje su zatvorene, prenatrpani rafovi različitim proizvodima koji dovode do toga da ne možemo odmah da pronađemo ono što nam treba, često izazivaju bes i nestrpljenje u nama.

Činjenica je damesta kao što su prodajni objekti funkcionišu na takav način da zapravo žele da nas zadrže duže unutar njih nego što smo planirali.

Kolica na ulazu

U većini prodavnica na ulazu postoje velika kolica za kupovinu. Trgovci to svakako ne rade ubog vaše udobnosti, već kako biste što više punili kolica proizvodima.

Kesa, trgovina, plastične kese

Shutterstock

Kesa, trgovina, plastične kese, Foto: Shutterstock

Prema marketinškom savetniku Martinu Lindstremu, to spada u trik koji koriste trgovinske kuće kako bi uticale na umove ljudi da kupuju što više proizvoda. Jedno istraživanje je pokazalo da je uvođenje dvostruko većih kolica dovelo do tog da ljudi kupuju za 40 odsto više.

Praznici

Supermarketi uvek gledaju da iskoriste praznike poput Božića ili Uskrsa tako što ćete u gotovo celoj radnji tokom tog perioda nailaziti na čokolade ili neke druge proizvode koji aludiraju na ove praznike. Na taj način supermarketi stvaraju povećanu potrebu za njima.

Voće i povrće na ulazu

U većini prodavnica odmah na ulazu možete videti tezge sa voćem i povrćem. To se zove “zona dekompresije”. Mnogi ljudi zapravo i žele da kupe zdrave proizvode, ali na ovaj način se stvara okruženje koje utiče na ljude da tu nameru i ostvare.

Promocije proizvoda

Da li ste se ikada bili u supermarketu i ponuđeno vam je da besplatno probate neki proizvod? Jedno istraživanje je pokazalo da se čak 68 odsto vljudi izjasnilo da su na taj način poželeli da kupe taj proizvod, a čak i još neke koji im zapravo nisu ni bili potrebni.

Promena mesta prozvodima

Ponekad ćete primetiti da se određeni proiozvodi. poput jaja, ne nalaze na istom mestu kao i obično. Prodavnice imaju tendenciju da s vremena na vreme promene mesto pojedinim namirnicama. To se dešava da biste se duže zadržali u radnji u potrazi za onim što vam je potrebno , ali i da obratite pažnju na neke druge proizvode.

Osvetljenje u supermarketu

Supermarketi koriste posebno osvetljenje koje proizvodima daje izgled svežine. Na primer, voće i povrće uvek izgledaju kao da su tek ubrani i doneti sveži u prodavnicu. Takođe, savršeno uređeni objekti kupcima daju osećaj uživanja i prijatnosti tokom kupovine.

Proizvodi na kasama

Još jedna stvar koju supermarketi koriste je takozvano “plasiranje proizvoda na mestu na kom kupujete”. To znači da oni postavljaju različite proizvode na kasu kako bi vam privukli pažnju i naterali vas da ih kupite.