AKO POGREŠNO REAGUJETE, NEMA NAZAD! Ova situacija može da upropasti vaš biznis – pripremite se na vreme i sprečite haos
Foto: Shutterstock

Vreme kada je kompanija mogla da funkcioniše oslanjajući se isključivo na svoj proizvod ili uslugu, odavno je prošlo. Sve više je izazova koji mogu da poremete poslovanje i nanesu nemerljivu štetu, ukoliko im ne pristupamo pažljivo i stručno.

Digitalna revolucija dovela je do toga da svaki pojedinac kroz svega nekoliko redova ispisanih na društvenim mrežama može da kreira veoma izazovnu kriznu situaciju za kompaniju, a činjenica je da su retki spremni da se na pravi način uhvate u koštac sa ovom situacijom.

-Biti uspešan vlasnik biznisa u 21. veku, znači biti i digitalno osvešćen, spreman na različite situacije koje mogu da se dese i uruše ugled kompanije, proizvoda ili usluge. Naravno, ovo nije nimalo lako, ali nije ni nemoguće ukoliko u kompaniji imamo zaposlene koji poseduju znanja, veštine i sposobnosti potrebne da se reaguje na pravi način, kažu iz Media hub-a, specijalizovane agencije za obuku kadrova u oblastima odnosa sa javnošću, novinarstva i digitalnog marketinga.

Da je blagovremena i stručna reakcija u slučajevima kriznog PR-a neophodna, pokazalo se mnogo puta i u Srbiji proteklih godina. Veliki broj brendova našao se u situacijama da nakon komentara nezadovoljnog kupca, dođe do pokretanja lavine na društvenim mrežama, pa i bojkota kompanije, a da sve bude još problematičnije neretko ovakvi slučajevi završe u najuticajnijim medijima.

-Jako je važno da na vreme mislimo o svom digitalnom pristupu, a najbolji način da to uradimo jeste da ulažemo u svoj kadar. Naše obuke omogućiće da se vlasnici biznisa i njihovi zaposleni izbore sa uspehom u kriznim situacijama, ali i da nauče da komuniciraju sa mediijma i predstave svoj biznis na pravi način, poručuju iz Media hub-a.

Kurs koji će promeniti vaše poslovanje počinje u septembru, a prijave su moguće putem ovog linka.

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading