prodaja, instagram
Instagram pr.screen
prodaja, instagram

Instagram pr.screen

prodaja, instagram, Foto: Instagram pr.screen

Prevršili su svaku meru kada su u prodaju pustili gaće za parove, gde na ženskom vešu piše vakciniši me, a na muškom je špric u obliku penisa. Pre toga je takođe bilo sumnjivih pokušaja zasmejavanja ljudi, ali nikad ovoliko drastično neprimerenih i povezanih sa pandemijom.

Recimo, ima donjeg veša za muškarce sa natpisima: "Nije bitna dužina štapića, već koliko je on čaroban", "Ne pipaj hladnim rukama", "Nisam ginekolog, ali mogu da pogledam". To zvuči dovoljno loše, ali što kaže naš narod uvek može gore.

prodaja, instagram

printscreen

prodaja, instagram, Foto: printscreen

To gore su zapravo pokušaji smešnog među kompletima za parove - "Kapetan" i "Lađa", "Moj Miško može i vezanih očiju" i "Vozi, Miško", "Aktivira se na pogled" i "Aktivira se na dodir", "Gazda" i "Gazdarica".

prodaja, instagram

Instagram pr.screen

prodaja, instagram, Foto: Instagram pr.screen

Pošto se ljudi šokiraju ovim neukusom, rešili smo da pitamo stručnjaka koliko je ovako nešto dobar ili loš marketinški potez i kako odmaže ili ne daj Bože - doprinosi brendu.

"Ovo je loš humor, ali nije sporno da i on nalazi svoju ciljnu grupu kupaca. Ovo nije roba koju je nemoguće prodati jer će zaista, kao i sve drugo, naći svoje potrošače. Natpisi nisu smešni, ali nisu ni seksistički ili problematični, osim ovog vakciniši me jer se zaista ne treba na taj način šaliti sa borbom protiv virusa od kojeg ljudi umiru, to nije etički", rekla nam je Mirjana Drljević, koja radi kao art direktorka.

Komentari (1)

Sabahudin

26.02.2021 21:03

Šta je tu problematično i neukusno? Malo humora ne škodi. Pobogu ljudi pa to je intiman veš. Moje gaće gleda samo supruga. A vaše? Da nije tu problem?