ŽVRLJANJE SRCEM Mina Vesković pravi nakit na osnovu dečjih crteža
Alo/Ministarstvo za inovacije

Njeni custom made komadi nakita - ogrlice, narukvice i privesci - autentični su, pre svega, jer greju srca. Tako je sve i počelo, kreatorka je poželela da crtež svoje ćerke nekako uvek ima kod sebe.

Svaka priča o biznisu ima svoj početak, u priči o radionici „Žvrlja“ sve zapravo počinje zaokretom. Naime, profesorka srpskog jezika i književnosti nije znala apsolutno ništa o biznisu, preduzetništvu, dizajnu, marketingu, a ponajmanje o kreiranju i izradi nakita, sve dok nije poželela da jedan od crteža svoje ćerke nekako uvek ima pri sebi, a da on vremenom ne postane pohabani komad hartije.

Tako se rodila ideja o unikatnom nakitu, koji su odmah, nakon što je nastala prva ogrlica, poželele mama, sestra, drugarica i drugarica drugarice. Dalji tok se nametao sam - otvoriti radionicu koja će se baviti proizvodnjom nakita na osnovu dečjih crteža! To što je Mina iz knjiga iskočila pravo u radionicu, ispostaviće se, kako kaže, kao njena velika prednost.

- Nisam imala nikakvu barijeru da pitam baš sve što me je zanimalo, do detalja, a to je tako velika stvar, da i kada pravite greške ne gledate na to kao nekakav minus, već kao nešto što vas unapređuje, a morala sam da položim zlatarski ispit i naučim apsolutno sve o zlatarskom zanatu! Sledeća lekcija bio je marketing koji smatram, možda, najvažnijim segmentom, kao i dilema kako ćemo uopšte predstaviti „Žvrlju“ svetu. Često su mi postavljali pitanje: kakav ti je biznis plan? Nikakav, nisam ga imala, i to je nešto što često savetujem mladim preduzetnicama, ne treba uvek baš sve isplanirati, ono što je najvažnije jeste da kreneš, stvari ćeš rešavati u hodu! - kaže Mina.

„Žvrlje“ se izrađuju ručno, i svaka ponaosob iziskuje mnogo sati. Priča o „Žvrlji“ zaista je praćena spontanom energijom, jer, kako kaže, ovaj startap projekat postavila je grupica ljudi iz različitih oblasti poslovanja. Nastavilo se tako da zanimanje profesora srpskog jezika nije postalo balast i posao koji je na čekanju, već prilika da voljena profesija zaživi na nov način, u jednom modernom, fensi odelu.

- Storytelling smatram izuzetno važnim za predstavljanje proizvoda, to je ujedno i način na koji sam spojila ove dve ljubavi - rekla je Mina, i istakla da na početku nije imala ništa, sa ličnom ušteđevinom, jasnom idejom i bez biznis plana, stigla je do „Žvrlje“. Šta to za klijente u stvari znači?

- Da kad se slučajno pogledaju u ogledalo, sete se, da su nekome zvezda, srce, mesec ili džin - objasnila je autorka „Žvrlja“.

Pratite vesti sa fronta.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading