AMERIKANCI TRLJAJU OČI! Suhoj poleteo sa asfaltnog puta! (VIDEO)
Foto: Printscreen/Printscreen

Autor tvita tvrdi da su to ukrajinski SU-27S. Iako je kamuflaža sasvim drugačija od kamuflaža ukrajinskih vazduhoplovnih snaga, nećemo se raspravljati o "sitci". Moguće je da svetlo i niskokvalitetni video igraju trikove na našim očima. Još važnije u ovom slučaju, SU-27 pokazuje sposobnost do sada poznate samo za švedski SAAB Gripen Jas 39 lovce.

Video je objavljen 10. aprila u skladu sa vremenskim uslovima, čini se da je snimanje bilo tokom zime. Snežni pokrivač je primetan, čak i na putu. Međutim, borbeni mlaznjaci su različiti, sudeći po različitim maskirnim bojama. Jedan ima plavu kamuflažu, dok je na drugom-svetlo siva boja.

Neki od sovjetskih borbenih modela dizajnirani su kao švedski Gripep - da koriste improvizovane, grube, ponekad kratke piste za poletanje i sletanje. Ovo je jedan od najčešće objavljenih izveštaja na BulgarianMilitary.com. Ova sposobnost Grpena i sada SU-27 je mnogo značajna za ukrajinske vazduhoplovne snage.

Poletanje od kratkog improvizovanih pista - puteva omogućiće ukrajinskim vazduhoplovnim snagama da budu mnogo mobilnije bez obzira ako dobiju F-16. F-16, kao i avioni ove klase, nisu dizajnirani da izvrše takva poletanja i sletanja. Oni zahtevaju određene hangare za obavljanje održavanja i posebne piste za izvođenje glatkih poletanja i sletanja.

Oni (F-16S) zahtevaju kvalitetne piste ne samo za svoje stajne trapove za sletanje, već i za elektroniku i radare. Snažan udarac može ih oštetiti. Međutim, pretpostavljam da bi bilo koji zapadni avion dizajniran posebno za sletanje na nosače aviona mogao bi biti izuzetak.

Mornarički lovci su dizajnirane za tvrdo sletanje na nosačima aviona, gde stajni trap i elektronika moraju imati mnogo veću izdržljivost. Nemirno more može uticati na položaj palube za sletanje, čak i na najvećim nosačima aviona, što rezultira grubim sletanjima. F-16 se ne gradi za to.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading