Ceca i Anastasija
Instagram/Printscreen
Ceca i Anastasija

Instagram/Printscreen

Ceca i Anastasija, Foto: Instagram/Printscreen

Estradu drma kriza zbog koronavirusa, ali mnogi i dalje lepo žive od Instagrama! Pevačice koje imaju veliki broj pratilaca na društvenim mrežama odlično zarađuju od reklama na svojim profilima. Tako su među najplaćenijima Anastasija Ražnatović, Seka Aleksić, Teodora Džehverović i Maja Berović.

One su na Instagramu dostigle magičnu cifru od milion pratilaca, pa se zato brendovi utrkuju ko će ih pre angažovati.

- Tasa, Seka, Teodora i Maja imaju jasno definisane cenovnike koje njihovi saradnici nude zainteresovanim komitentima. Objava na zidu košta oko 2.500, dok za stori traže 1.500 evra. Cena za stori je manja jer na profilu stoji samo 24 sata, ali se mnogi odlučuju za tu opciju jer ima veliki efekat. Nataša Bekvalac, koja ima oko 800.000 pratilaca, uzme i po 3.500 evra za objavu na zidu, a za stori traži 2.000 evra. Sve pevačice imaju i popuste ako sa nekom firmom ili profilom naprave dugoročnu saradnju. Tako da je najisplativije odmah platiti paket od tri meseca - kaže za Informer jedan od saradnika ovih zvezda.

Međutim, nisu sve objave na njihovim profilima plaćene.

- Kada promovišu neku garderobu, tu je uglavnom u pitanju kompenzacija. Seka Aleksić važi za osobu koja najčešće pristaje na takve saradnje. Ona voli da podrži male brendove, pa ih često reklamira, a oni joj šalju svoje proizvode. Njen profil izgleda bukvalno kao top-šop. Što bi narod rekao, promoviše sve od igle do lokomotive - objašnjava naš sagovornik.

Ceca uzme čak 6.000 evra, Brena i Gaga se nisu unovčile
Svetlana Ceca Ražnatović uzima po čak 6.000 evra za objavu na Instagramu. Kako tvrdi jedan od njenih saradnika, ona sarađuje samo sa proverenim brendovima.

- Ceca ne dozvoljava sebi da stane iza neke firme za koju ne može zaista da garantuje. Ne želi da zbog novca diskredituje svoje ime i prezime, tako da veoma oprezno bira sa kim će sarađivati. Ipak, na kraju reklamu dobro naplati - kaže sagovornik Informera.

Za razliku od Cece, Lepa Brena i Dragana Mirković ne koriste svoje društvene mreže za reklamiranje firmi ili to rade vrlo retko.

Pročitatje još