Biković šokirao odgovorom na pitanje o bivšim devojkama i šta su mu sve priredile u životu!
Miloš Biković, jedan od najtalentovanijih glumaca mlađe generacije, oduvek se trudio da svoj privatni život drži daleko od očiju javnosti, a sada je u razgovoru za „Alo!“ prvi put otkrio i zašto je to tako. Osim toga, Biković je otkrio i koliko puta je bio emotivno povređen, da li je spreman da oprosti prevaru, ali se osvrnuo i na slučaj Štajnfeld-Lečić, koji poslednjih dana potresa Srbiju.
Da li si srećan u ljubavi?
- Sve zavisi od toga šta ljudi podrazumevaju pod rečju ljubav. Svako ima svoju pretpostavku i drugačiju ideju o ljubavi, tim pre jer je reč o apstraktnom pojmu. Zato se i u ljubavi povređujemo. Moja pretpostavka ljubavi je ono što je napisano u trinaestoj glavi obraćanja svetog apostola Pavla.
A da li si u ljubavi više grešio ili su se ogrešile o tebe?
- I grešio sam i ogrešile su se o mene.
Da li bi oprostio prevaru?
- Jednom me je na ulici šibicar prevario i nisam mu oprostio.
Kada je reč o poslu, stiče se utisak ne da radiš, nego da crnčiš.
- Da, radim mnogo i volim to što radim, možda bih mogao malo bolje da balansiram između posla i odmora, ali trenutno se nalazim u situaciji kada mi se mnoge stvari otvaraju. Želim da se iskalim i da isklešem svoj dar.
Nedavno si bio na planini. Da li si uspeo da se odmoriš?
- Jesam, koliko-toliko, ali ja sam manijak. I kada odem da se odmorim, skijam dok ne dobijem grčeve u nogama.
Kada je Danijela Štajnfeld optužila Branislava Lečića za silovanje i ti si bio jedan od glumaca koji su potpisali peticiju da se on izuzme iz predstave „Kad su cvetale tikve“. Kako sada to komentarišeš?
- Mi smo samo hteli da zaštitimo predstavu, koja se bavi temom silovanja, od medijske hajke kojoj je izložen Branislav Lečić, a samim tim i pozorište. Podržao sam inicijativu kako ne bismo došli u neprijatnu situaciju, a nisam to uradio u nameri da se odreknemo čoveka pre nego što sud donese svoje mišljenje.
Miloš Biković ovih dana priprema predstavu „Baal“, koja će se premijerno odigrati u četvrtak u Beogradskom dramskom pozorištu, a koja se bavi pitanjem ljudske slobode.
- Ovo je jedan vrlo kompleksan komad i istražuje fenomen slobode i poniranje ljudske duše. Čovek ima slobodu u trenutku kada pravi izbor, ali nakon što ga napravi, on više nije slobodan jer izbor postaje njegova realnost. To je ono na šta predstava „Baal“ ne pristaje - kaže Biković.