UPLATA RAČUNA GREŠKOM PROKNJIŽENA NA 10 PUTA VEĆI IZNOS Srbin ćutao, sad od njega traže unazad za svaki mesec koji nije platio!
Foto: Pixabay

Međutim, skoro je operater otkrio grešku, da potrošač nije u pretplati kako se mislilo.

Ovu potrošačku anegdotu objavilo je na društvenim mrežama udruženje koje se bavi zaštitom prava potrošača.

- Uplatio sam račun za kablovsku u iznosu od 3.500 din. Međutim, neko je greškom proknjižio uplatu, pa je umesto 3.500, na ime uplate proknjiženo 35.000 din. Od tog trenutka, račun je u bio pretplati, sve do skoro, kada je operator otkrio grešku. Sada od mene potražuju unazad za svaki mesec koji nisam platio. Da li ja to stvarno moram da platim, jer nije moja greška? Nisam ja kriv što je operater "ćutao" mesecima - napisao je jedan potrošač.

Iz ovog udruženja su naveli da korisnik mora da plati sve račune.

- Naravno da morate da platite sve račune za one mesece u kojima ste koristili uslugu, a niste ih platili. Koliko je ćutao operator, toliko ste ćutali i Vi, znajući koliko ste stvarno platili i da je avansno stanje greška - navodi se u odgovoru "Efektive".

Pratite najnovije VESTI SA FRONTA

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (1)

Loading
Tanja

30.03.2023 18:59

Njihov problem, čovek može da im daje mesec za mesec on je pošteno platio a što su oni pogrešili nije njegov prpblem