Čovek tražio pomoć od korisničke službe, a dobio BOTA KOJI MU JE NAPISAO UVREDLJIVU PESMICU O FIRMI pa nestao
Foto: Alo/Shutterstock

Britanska kompanija za dostavu paketa onemogućila je funkciju veštačke inteligencije (AI) u svojim sistemima za ćaskanje na mreži nakon što je frustrirani korisnik ubedio sistem da komponuje pesmu o tome koliko je loša korisnička služba kompanije.

- Bio je jednom jedan četbot, njegovo ime je DPD, beskoristan da pomogne svima. DPD je gubljenje vremena, najgora noćna mora kupca. Jednog dana DPD je konačno ugašen, pa se svi raduju. Konačno mogu da dobijem pomoć, od prave osobe koja zna šta treba da radi - napisao je bot nakon što je Ešli Bočamp odustala od pokušaja da ga navede da joj da broj telefona korisničke službe.

Ešli, pijanista i dirigent, objavio je svoju razmenu poruka sa veštačkom inteligencijom na društvenim mrežama, a objava je skupila više od milion pregleda.

Paket mu i dalje nije stigao!

Rekao je da je prvo zamolio bota da mu ispriča vic nakon što nije uspeo da dobije informaciju o statusu paketa, a kada je to uradio, zamolio ga je da napiše pesmu o greškama automatizovane korisničke službe, a dodao je i da njegov paket i dalje nije stigao!

- Mislim da ga sad možda drže kao taoca. Ne bih ih krivio. To je u potpunosti moja odgovornost - rekao je on.

DPD UK je saopštio da je nekoliko godina uspešno koristio AI element u svom sistemu za ćaskanje zajedno sa svojom korisničkom službom, ali je greška nastala nakon ažuriranja sistema.

- Element veštačke inteligencije je odmah onemogućen i trenutno se ažurira - navodi kompanija u saopštenju koje prenosi ITV.

Sve o tome koliko veštačka inteligencija pomaže zaposlenima u radu pročitajte u odvojenom tekstu.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading