Čovek na bankomatu
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Molimo Vas da se pažljivo upoznate sa svim informacijama, posebno imajući u vidu predstojeće praznične dane.

• Sve debitne i kreditne kartice, kao i plaćanje digitalnim novčanicima, funkcionisaće u ovom periodu, dok SMS obaveštenja i notifikacije neće biti dostupne. Savetujemo da najkasnije do 28.04.2023. obezbedite dovoljan iznos sredstava na svim računima za koje je kartica vezana, i to za potrošnju planiranu do 03.5.2023. godine.

• Aplikacije Moja mBanka i RaiffeisenOnLine će biti nedostupne počev od 28.04 u 23 časa, najkasnije do 03.05.2023. godine u 8 časova. Opcija Token za kreiranje jednokratne lozinke biće na raspolaganju i u periodu nedostupnosti mobilne aplikacije.

• U istom periodu će višenamenski bankomati funkcionisati u specijalnom režimu i biće moguća samo isplata dinara, dok uplata novca ili pazara, plaćanje računa i isplata deviznih sredstava neće biti omogućeni.

• Sistem za realizaciju plaćanja u Raiffeisen banci, uključujući i Instant plaćanja, neće biti operativan u periodu od 28.04.2023. od 23 časa, a najkasnije do 03.05.2023. u 8 časova. Ovo podrazumeva da se ni prilivi, ni plaćanja neće realizovati u navedenom periodu.

• Filijale banke radiće nesmetano, zaključno sa 28.04.2023. godine, dok će u periodu od 29.04. do 03.05.2023. sve filijale biti zatvorene. Počev od 03.05.2023. godine radno vreme filijala biće standardno.

Pratite najnovije VESTI SA FRONTA

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading